We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts off the system and expound.
We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts off the system and expound.
IS DATIQ v režimu Software as a service (SaaS) (dále jen „Obchodní podmínky“ nebo také jen „OP“) vyvinuté společností AVE Soft s.r.o. IČ: 25378392, se sídlem Dostálova 882/63, 713 00 Ostrava – Heřmanice zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíle C, vložce 16674 (dále jako „Poskytovatel“).
Před započetím samotného používání informačního systému DATIQ si, prosím, přečtěte jeho Obchodní podmínky.
Registrací v informačním systému DATIQ je uzavřena smlouva o poskytování služeb a poskytnutí licence a GDRP zpracovatelská smlouva v souladu s těmito podmínkami a zásadami osobních údajů. V případě nesouhlasu s obchodními podmínkami registraci neprovádějte.
Přehled hlavních změn:
| Termín | Význam |
|---|---|
| IS DATIQ/Software/Služba | Multiplatformní informační systém zejména pro společnosti zpracovávající datové zprávy k řešení komplexní agendy, zautomatizování procesů dat a statistik. |
| Verze IS DATIQ / Verze | IS DATIQ má dvě verze licence (tarify), jež se liší počtem uživatelů, datových schránek, velikostí databázového prostoru pro ukládání dat a ostatních funkcionalit. |
| Dostupnost | Dostupnost se vyjadřuje v procentech a lze ji považovat za pravděpodobnost, že informační systém poskytuje požadované funkce za určených podmínek a v daném časovém okamžiku. Dostupnost je dána jak spolehlivostí systému samotného, tak i s časem kdy dojde k obnovení poskytování služby po poruše. |
| Odezva/reakční doba | Doba od nahlášení poruchy do zahájení jednání Poskytovatele směřujícího k odstranění poruchy. Počátek reakční doby je stanoven přijetím hlášení poruchy. V rámci odezvy se uvádí zkratka NBD – jedná se o zkratku výrazu „next business day“, v překladu „následující pracovní den“. |
| Kategorizace závad | Zařazení poruchy do třídy A, B, C, D, E. |
| Porucha/závada/incident | Chybné provedení nebo ztráta funkce Software. Chybné provedení funkce je takové, které není v souladu s popisem uvedeným v technické nebo uživatelské dokumentaci. Není-li popis funkce dokumentován, je správná funkce taková, která je očekávána Objednatelem. Poruchou není neznalost Objednatele týkající se funkčnosti Software popsané v technické dokumentaci dostupné na webu dokumentace.datiq.cz. |
| Oprava závady/Vyřešení poruchy |
Odstranění závady nebo vytvoření alternativního řešení, kterým bude závada překlenuta a nedojde k funkčnímu omezení Software. Za odstranění závady se považuje rovněž samotná lokalizace a oznámení příčiny závady Koncovému uživateli, pouze však byla-li příčina závady:
|
| Help Desk | Služba sloužící pro evidenci a řešení chybových hlášení, dotazů, připomínek a požadavků vzniklých v rámci poskytování Služby (služba technické podpory, servisu a údržby), přístupná prostřednictvím emailové adresy podpora@datiq.cz. Poskytovatel si vyhrazuje právo nereagovat na požadavky, chyby a připomínky neevidované v Help Desku. |
| Kritická naléhavost A | Incident označený kritickou naléhavostí má mimořádný dopad na práci Uživatelů. Znamená to, že více než 50% Uživatelů konkrétního Objednatele nemůže pracovat, např. nelze se připojit k databázovému serveru nebo ukládat dokumenty. |
| Velmi vysoká naléhavost B | Incident označený velmi vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje alespoň 30% Uživatelů Objednatele ve značném rozsahu jejich práce. |
| Vysoká naléhavost C | Incident označený vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje jednotlivé Uživatele nebo jde o významnou specializovanou část systému, která ale neovlivňuje ostatní funkčnost. |
| Běžná naléhavost D | Incident označený běžnou naléhavostí má standardní dopad na práci Uživatelů. |
| Malá naléhavost E | Incident označený malou naléhavostí má jen malý dopad na práci Uživatelů. |
| Spolehlivost | Počet výpadků nebo poruch příslušné služby za měřenou periodu. |
| Zátěž | Úroveň požadavků/aktivit, při jejímž překročení nemusí být zajištěna požadovaná úroveň Služby. |
| Update a upgrade | Nová verze IS DATIQ, která je zpravidla tvořena na základě vlastních analytických prací, požadavků Objednatelů, změn v legislativě, příp. speciálních požadavků konkrétního Objednatele. |
| Vývojový cyklus | Období, ve kterém dochází k analýze požadavků, vývoji, testování, korekcím a které je završeno vydáním nové verze IS. |
| Koncový uživatel/Uživatel | Pracovník Objednatele, který užívá Software a je odběratelem Služeb. |
| Registrační účet | Registračním účtem se rozumí účet Objednatele vytvořený po vyplnění registračního formuláře při uzavření Smlouvy. Registračním účtem Objednatel může měnit zejména nastavení Služeb a Verze IS DATIQ. |
| Uživatelský účet | Uživatelským účtem se rozumí způsob umožnění přístupu konkrétnímu Uživateli Objednatele do IS DATIQ, a to na základě samostatných přihlašovacích údajů přiřazených k tomuto účtu. |
| Token | Znamená účetní jednotku výpočetního zpracování modelů AI používaných v rámci Evolio AI funkcí (zahrnuje vstupní i výstupní tokeny a případně tokeny pro náhledy, validace či cache). |
| Spotřeba tokenů | Je součet všech tokenů připsaných zákazníkovi v daném měsíčním období napříč všemi uživateli jeho účtu a všemi AI funkcemi. |
| Customizované systémové procedury | Standardní systémové procedury IS Evolio, jejichž chování bylo upraveno dle individuálních požadavků Objednatele. |
| Individuální metody | Provozní rozšíření (integrační add-ins, importní API a pod.) přesahující rámec standardní funkcionality systému, vyvinuté a nasazené dle individuálních požadavků Objednatele. |
| Denní samostatný pool | Operativní převedení ze sdílených výpočetních prostředků na vyhrazené výpočetní prostředky v případě mimořádných nároků Objednatele na výpočetní výkon (rozsáhlé importy dat, migrace a konverze dat ap.). |
1. Služby dle Smlouvy:
1.1. Rozsah IS DATIQ se liší dle volby Verze IS DATIQ. Uzavřením Smlouvy se Poskytovatel zavazuje zpřístupnit Objednateli zvolenou verzi IS DATIQ a poskytovat softwarové služby uvedené v čl. 3 odst. 1.6 OP (dále jen „Služby“). Objednatel se zavazuje hradit za zpřístupnění zvolené verze IS DATIQ a poskytnuté Služby cenu ve výši dle Ceníku služeb, který je součástí těchto OP.
1.2. Zvolenou Verzi IS DATIQ je možné měnit na vyšší i nižší Verzi IS DATIQ. Požadavek Objednatele na změnu volby Verze IS DATIQ provede Objednatel v registračním účtu. Nově zvolená verze IS DATIQ bude aktivní pro Objednatele následující pracovní den, od tohoto okamžiku se Objednatel zavazuje hradit cenu této vyšší verze IS DATIQ uvedenou v Ceníku služeb.
1.3. Zvolená Verze IS DATIQ se mění na vyšší Verzi IS DATIQ při splnění standardu této vyšší Verze IS DATIQ (například potřebou využití nadstavbových funkcí, překročení objemu dat datových zpráv během měsíce, aj.), o této skutečnosti bude Objednateli zasláno upozornění o změně Verze IS DATIQ. Objednatel se zavazuje hradit cenu této vyšší Verze IS DATIQ uvedenou v Ceníku služeb, počínaje následujícím pracovním dnem po této změně.
1.4. Zpřístupnění zvolené Verze IS DATIQ:
1.4.1 Poskytovatel je povinen zpřístupnit (dodat) IS DATIQ formou jeho zpřístupnění přes webové rozhraní a poskytnout za tímto účelem veškeré přístupové údaje. Údaje se zavazuje Poskytovatel poskytnout e-mailem.
1.4.2. Zpřístupnění IS DATIQ bude pro každého Koncového uživatele Objednatele provedeno samostatnými přihlašovacími údaji. Každý Koncový uživatel IS DATIQ bude mít zřízen vlastní uživatelský účet. Uživatelský účet je oprávněn užívat pouze ten Uživatel, jemuž byl zřízen.
1.4.3. Poskytovatel se zavazuje provádět zprovoznění IS DATIQ s přihlédnutím k provozním potřebám Objednatele tak, aby byla jeho činnost omezena pouze v nezbytné míře; Objednatel bere na vědomí, že po tuto dobu může docházet k určitým omezením, které však nebudou zásadně bránit jeho běžné činnosti.
1.4.4. Software bude zpřístupněn po celou dobu trvání Smlouvy. Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Software v případě prodlení více než 30 dní Objednatele s úhradou finančních závazků vůči Poskytovateli nebo v případě hrubého porušení závazků Objednatele.
1.4.5. Objednatel je povinen uchovávat v tajnosti přístupové údaje k Softwaru (resp. všechny přístupové údaje koncových uživatelů Objednatele) a chránit je před zneužitím ze strany třetích osob.
1.4.6. Objednatel není oprávněn Software šířit, kopírovat nebo jiným způsobem umožnit jeho užívání osobami odlišnými od Koncových uživatelů Objednatele, nebude-li smluvními stranami předem písemně sjednáno jinak. Data Objednatele budou umístěna v databázích IS DATIQ.
1.4.7. Objednatel bere na vědomí, že cena licence k zpřístupněnému IS DATIQ dle Ceníku služeb odpovídá počtu Koncových uživatelů, využívajících IS DATIQ v příslušném kalendářním měsíci.
1.5. Poskytování Služby:
1.5.1. Úvodní školení Koncových uživatelů – Poskytovatel na žádost Objednatele za účelem ovládání IS DATIQ v dohodnutém termínu zaškolí Koncové uživatele. Školení vyžaduje dostatečnou odbornou způsobilost Koncových uživatelů.
1.5.2. Hostingové služby – IS DATIQ je provozován formou služby přes webové rozhraní, na serveru umístěném na datovém centru Microsoft Azure, lokalita West Europe, Amsterdam.
1.5.3. Technická podpora, servis a údržba – v rozsahu dle čl. 4 OP.
1.5.4. Dostupnost IS DATIQ – je vyjádřena pomocí SLA (Service Level Agreement). IS DATIQ je služba poskytována nepřetržitě (24 hodin denně). Poskytovatel se zavazuje, že minimální dostupnost IS DATIQ je 98 %, tj. bude funkční nejméně po 98 % provozní doby. Podmínky dostupnosti jsou stanoveny těmito OP.
1.5.5. Aktualizace IS DATIQ – úprava provedená Poskytovatelem na základě požadavků Koncových uživatelů či Objednatelů, odsouhlasených Poskytovatelem, přičemž z povahy těchto úprav Software vyplývá, že mohou být využívány všemi uživateli Software; nebo provádění změn Software vyplývajících z úprav právních předpisů.
1.5.6. Rozvoj a Upgrade IS DATIQ – úprava provedená Poskytovatelem na základě vlastního metodického rozvoje; rozšiřování funkcionality IS DATIQ na základě plánu legislativních změn a s přihlédnutím k požadavkům jednotlivých uživatelů (nejedná se o dodávku dalších modulů nebo zapracování speciálních požadavků Objednatele, o zahrnutí požadavků Objednatele do plánu prací na Upgrade IS DATIQ rozhoduje Poskytovatel s ohledem na strategii rozvoje IS DATIQ).
2. Další doprovodné placené služby:
2.1. Nad rámec plnění dle Smlouvy mohou být Poskytovatelem dle požadavku Objednatele poskytovány další doprovodné placené služby (dále také jen „DPS“).
2.2. Doprovodné placené služby poskytované na základě přímého využití DPS Objednatelem:
2.2.1. Poskytovatel prostřednictvím IS Evolio a jeho jednotlivých modulů, jež jsou napojeny na placené služby vlastní či třetích stran (vedené v Ceníku služeb) umožňuje Objednateli čerpání služeb vlastních či třetích stran, a to aktivním užitím příslušné služby v modulu IS Evolio. Aktivním užitím příslušné služby v modulu IS Evolio Objednatelem vzniká Poskytovateli nárok na úhradu ceny dle Ceníku služeb.
2.2.2. Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Objednateli aktivní čerpání doprovodných placených služeb vlastních či třetích stran v případě prodlení více než 30 dní Objednatele s úhradou finančních závazků vůči Poskytovateli.
2.3. Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednavatele:
2.3.1. Poskytovatel na základě obsahu objednávky Objednatele sestaví výkaz práce obsahující počet jednotek pro určení celkové ceny dle Ceníku služeb (dle jednotkových sazeb) a zašle jej ke schválení Objednateli stejným způsobem, jako byla učiněna objednávka Objednatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo u hodinové sazby účtovat každou započatou čtvrthodinu (15 minut). Má se za to, že Objednatel výkaz práce schválil, nevyjádří-li se do 3 dnů ode dne odeslaní výkazu práce Objednateli. Poskytovatel je oprávněn požadovat před poskytnutím DPS zálohu až do výše 50 % ceny.
2.3.2.Vývoj a výzkum. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele na vytvoření nových funkcionalit a modulů IS DATIQ nebo rozšíření stávajících funkcionalit a modulů na míru Objednatele provede výzkum a vývoj a poskytne na to navazující konzultační služby. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.3.3. Migrace dat. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele provede migraci dat z informačního systému Objednatele do IS DATIQ. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.3.4. Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace. V případě, že Objednatelem požadovaný výzkum a vývoj či migrace dat je značného rozsahu, vyžaduje poskytnutí této služby také vyhotovení studie proveditelnosti či analýzy včetně harmonogramu postupné implementace. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.3.5. Implementace. Implementací se rozumí úpravy nastavení informačního systému DATIQ a jeho konfigurace dle pokynů Objednatele. Jde o zásahy, které nevyžadují programové úpravy informačního systému.
2.3.6.Tvorba individuálního manuálu či dodatečných dokumentů. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele vytvoří Objednateli individuální manuál a dále požadované dokumenty vztahující se k užití a maximálnímu využití potenciálu IS DATIQ. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.3.7. Provozní monitoring, aktualizace a servis customizovaných procedur a individuálních metod. Provozní monitoring je poskytován jako placená služba za paušální měsíční sazbu dle platného Ceníku služeb OP a povahy služby. Aktualizace a servisní zásahy jsou hrazeny dle platného Ceníku služeb OP. V případě, že paušální poplatek nebo placený servisní zásah není Objednatelem uhrazen, je Poskytovatel oprávněn:
a) danou proceduru nebo metodu v systému deaktivovat, nebo
b) provádět úpravy či servisní zásahy týkající se této procedury nebo metody pouze na základě individuální objednávky, a to za dvojnásobek standardní hodinové sazby.
Na customizované procedury a individuální metody se vztahuje záruka a odpovědnost Poskytovatele pouze v případě, že jsou zahrnuty v aktivní údržbě dle tohoto článku. V opačném případě Poskytovatel neodpovídá za jejich funkčnost po provedení aktualizací systému či jiných změn.
3.1. Kategorizaci závad provádí Poskytovatel dle obsahu požadavku Objednatele. Od kategorizace závad se odvíjí odezva Poskytovatele a termíny pro vyřešení poruchy.
3.2. Odezva:
| A. Kritická naléhavost | 4 hodiny |
| B. Velmi vysoká naléhavost | 1 NBD |
| C. Vysoká naléhavost | 3 NBD |
| D. Běžná naléhavost | 3 NBD |
| E. Malá naléhavost | 5 NBD |
3.3. Vyřešení poruchy (fix time):
| A. Kritická naléhavost | 4 hodiny |
| B. Velmi vysoká naléhavost | 1 NBD |
| C. Vysoká naléhavost | 3 NBD |
| D. Běžná naléhavost | 5 NBD |
| E. Malá naléhavost | 10 NBD |
Omezení: řešení požadavku max. 8 hodin denně.
NBD = „next business day“, tj. např. požadavek předaný ve 12:00 v pátek musí být vyřešen do 12:00 v pondělí.
3.4. Objednatel, který je v prodlení s úhradou jakékoliv závazku delším než 30 dnů ztrácí nárok na helpdesk a technickou podporu.
5.1. Objednatel nesmí provádět na IS DATIQ úpravu, zpětnou analýzu, rekompilaci, penetrační testování.
5.2. Objednatel dále nesmí přetěžovat IS DATIQ požadavky, provádět dekompilace a reverse engineering.
5.3. Objednal není oprávněn provádět zásahy do zdrojového kódu, přistupovat ke zdrojovému kódu a zpřístupnit zdrojový kód aplikace třetí osobě.
6.1.Poskytovatel je oprávněn přiměřeně kontrolovat dodržování udělené licence ze strany Objednatele, v případě, že Objednatel poruší závazek plynoucí mu z omezení licence, je Poskytovatel oprávněn odebrat licenci a odstoupit od Smlouvy.
7.1. Objednatel bere na vědomí, že výstupy poskytované nástroji využívajícími umělou inteligenci (AI- asistent) mají pouze informativní a doporučující charakter. Poskytovatel negarantuje kvalifikovanost, úplnost ani bezchybnost těchto výstupů.
7.2. Objednatel přebírá plnou odpovědnost za způsob použití, interpretaci a následné využití výsledků získaných prostřednictvím tohoto nástroje.
7.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody, ztráty nebo újmy vzniklé v důsledku využití výstupů generované tohoto nástroje.
8.1. Objednatel je oprávněn provádět vlastní nastavení systému v rozsahu jenž mu umožnil Poskytovatel (např. nastavení automatizovaných procesů, API).
8.2. Za správnost a důsledky těchto zásahů nese plnou odpovědnost výlučně Objednatel.
V případě, že v důsledku takových úprav nebo nastavení dojde k chybám, omezení funkčnosti či jiné závadě systému, budou opravy provedeny Poskytovatelem na základě požadavku Objednavatele jako placená služba podle aktuálně platného Ceníku služeb OP Poskytovatele.
9.1. V případě, že Poskytovatel identifikuje nebo předpokládá v provozu Objednatele potřebu mimořádného výpočetního výkonu, který má dopad na celkové odezvy sdíleného výpočetního prostředí, je oprávněn převést provoz Objednatele na dobu takového provozu na samostatné výpočetní prostředí a Objednatel je povinen uhradit tento provoz dle platného Ceníku služeb OP.
4.1. smluvní partneři Objednatele (klienti, potenciální klienti, dodavatelé) jsou-li fyzickými osobami, nebo konkrétní zastupující a kontaktní fyzické osoby, jsou-li osobami právnickými;
4.2. zúčastněné osoby (další účastníci případně druhé smluvní strany transakce mimo klienta) jsou-li fyzickými osobami, nebo konkrétní zastupující a kontaktní fyzické osoby, jsou-li osobami právnickými;
4.3. zaměstnanci Objednatele a osoby spolupracující s Objednatelem na základě jiného právního titulu.
5.1. identifikační údaje (zejm. jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, IČ, DIČ)
5.2. adresní údaje (zejm. adresa bydliště, kontaktní (doručovací) adresa a adresa sídla, e-mailová adresa, telefonní číslo)
5.3. popisné údaje (zejm. bankovní spojení, kopie dokumentů, historie objednávek apod.)
5.4. zvláštní – citlivé údaje (zejm. údaje, které vypovídají o členství v odborech, o zdravotním stavu či o sexuálním a rodinném životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby)
12.1.Poskytovatel provede šifrování obsahu databáze,
12.2. neposkytne žádné třetí osobě přístup k osobním údajům a k prostředkům, umožňujícím přístup k nim (zejména k osobním počítačům, datovým nosičům, serverům, databázím a software používaným k plnění Smlouvy a ke klíčům a k heslům umožňujícím přístup k nim);
12.3. nepoužije žádné on-line služby třetích osob k uložení nebo jinému zpracování osobních údajů bez předchozího souhlasu Objednatele;
12.4. zajistí veškeré úložiště, zařízení, sítě nebo služby používané ke zpracování osobních údajů dvoufaktorovou autentizací;
12.5. zajistí umístění serverů použitých k činnostem zpracování osobních údajů v datovém centru s ochranou proti vstupu nepovolaných osob a s dostatečnou ochranou proti výpadku elektrického proudu a konektivity;
12.6. na veškerých zařízeních používaných ke zpracování osobních údajů dle Obchodních podmínek zavede elektronické prostředky ochrany ve formě minimálně antivir a anti-malware software, které bude udržovat aktualizované a plně funkční;
12.7. zajistí, aby přístup k databázím obsahujícím osobní údaje zpracovávané dle Smlouvy měli pouze zaměstnanci Poskytovatele, kteří jsou poučeni o dodržování bezpečnostních opatření a kteří jsou vázáni povinností mlčenlivosti v rozsahu umožňujícím plnit závazky dle Smlouvy, přičemž povinnost mlčenlivosti těchto zaměstnanců nesmí být vázána na trvání Smlouvy nebo jakkoli časově omezena.
3.1. případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost Software v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. chyb v dostupnosti internetové konektivity apod.);
3.2. případný únik informací a dat z prostředí IS DATIQ v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. v důsledku vyzrazení přístupových údajů Objednatelem apod.);
3.3. případnou ztrátu nebo poškození dat v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (neoprávněné získání dat třetí osobou v důsledku nedostatečného zabezpečení ochrany v informačním systému Objednatele).
1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu lze ukončit:
1.1. písemnou dohodou Smluvních stran;
1.2. odstoupením od Smlouvy, a to v případech podstatného porušení;
2. Výpovědí kterékoliv Smluvní strany s výpovědní lhůtou 3 měsíce která začne plynout prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci doručení písemné výpovědi.
3. Právní jednání dle čl. 13 odst. 1 OP směřující k ukončení Smlouvy musí být učiněny prostřednictvím datové schránky či provozovatele poštovních služeb.
4. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy pro podstatné porušení povinnosti, zejména:
4.1.pro prodlení Objednatele s úhradou jakékoliv závazku vůči Poskytovateli nebo jeho části delším než 30 dnů;
4.2.pro překročení rozsahu udělené Licence Objednatelem;
4.3. pro neposkytnutí nutné součinnosti ze strany Objednatele, pokud toto znemožňuje splnění povinností Poskytovatele dle Smlouvy nebo těchto OP ani po předchozím upozornění ze strany Poskytovatele, v němž Poskytovatel poskytl Objednateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.
5. Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy pro podstatné porušení povinnosti, zejména:
5.1. není-li dodržena stanovená dostupnost IS DATIQ ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu;
5.2. porušuje-li Poskytovatel závažným způsobem své povinnosti při poskytování technické podpory, zejména je-li v prodlení s odezvou a řešením závady podstatným způsobem, a náprava není učiněna ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.
6. Oznámení o odstoupení musí být písemné, doručeno druhé smluvní straně a je účinné dnem jeho doručení, popř. pozdějším dnem uvedeným v písemném oznámení o odstoupení. Poskytovatel má nárok na úhradu části ceny odpovídající rozsahu částečného plnění ze Smlouvy. Majetkové vypořádání jsou povinny smluvní strany splnit do 30 dnů ode dne ukončení této Smlouvy. Smluvní strany se mohou ohledně majetkového vypořádání dohodnout jinak.
IS DATIQ v režimu Software as a Service (SaaS)
(dále jen „Ceník služeb“)
společnosti AVE Soft s.r.o.
IČ: 25378392, se sídlem Dostálova 882/63, 713 00 Ostrava – Heřmanice
zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíle C, vložce 16674
(dále jako „poskytovatel“)
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
VERZE LICENCÍ IS DATIQ DLE SMLOUVY:
Verze IS DATIQ:
EASY
od 250 KČ za měsíc | PLUS
od 650 KČ za měsíc |
Podrobné rozdělení mezi verze lze najít na stránce:
https://datiq.cz/srovnani-licenci/
FUP limity: EASY 300 DZ/ měsíc (navýšení limitu o 300 DZ: 50 Kč/měsíc), PLUS 1000 DZ/měsíc (navýšení limitu o 1000 DZ:
100 Kč/měsíc)
DOPROVODNÉ PLACENÉ SLUŽBY:
A) Doprovodné placené služby poskytované na základě přímého využití DPS Objednatelem:
Název služby | Popis služby | Cena bez DPH |
AI | Zpracování dat pomocí umělé inteligence | Dle ceny poskytovatele této služby s navýšením o 17,5 % |
AML | AML šetření: | Přístup prostřednictvím účtu Poskytovatele: 12,50 Kč/kredit |
Správa a provozní monitoring customizovaných systémových procedur a individuálních metod
Typ | Cena bez DPHD |
Customizované systémové procedury | 100 až 500 Kč/měs. dle charakteru procedury a rozsahu customizace |
Individuální metody | 100 až 500 Kč/měs. dle charakteru metody a frekvence monitoringu |
Využití AI v DATIQ
Tarify dle rozsahu využití umělé inteligence
Abychom Objednatele ochránili před nečekanými náklady, stanovujeme pro něj rozsah spotřeby tokenů (blíže Definice pojmů) zařazením do jednoho z níže uvedených tarifů. Tento rozsah chrání před nechtěnými náklady a odpovídá běžnému používání systému. Pokud v AI Objednatel potřebuje zpracovávat větší objem dat, než pokrývá jeho stávající tarif, může rozsah navýšit dle podmínek jednotlivých tarifů.
Tarif | Rozsah a účtování |
Tarif T0 | automaticky aktivovaný tarif pro bezplatné využití do 1 000 000 tokenů. |
Tarif T1 | placené využití od 0 do 10 000 000 tokenů za kalendářní měsíc (účtují se všechny tokeny včetně prvního milionu), přechod na Tarif T1 probíhá po vyslovení souhlasu Objednatele v IS. |
Tarif T2 | placené využití nad 10 000 000 do 100 000 000 tokenů za kalendářn měsíc (účtují se všechny tokeny včetně prvního milionu), přechod na Tarif T2 probíhá formou žádosti Objednatele a jejím odsouhlasením Poskytovatelem. |
Účtování tokenů
V placených tarifech (T1, T2) se účtuje každý token spotřebovaný v příslušném měsíci, včetně tokenů v rozsahu 0–1 000 000 za cenu dle ceníku Doprovodných placených služeb.
B) Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednatele
Název služby | Cena bez DPH |
Výzkum, vývoj, školení, konzultace, implementace | 1 550 Kč / hodina |
Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace | 1 550 Kč / hodina |
Automatizace – konzultace, implementace | 1 550 Kč / hodina |
Migrace dat | 1 550 Kč / hodina |
Servis, úprava customizovaných systémových procedur a individuálních metod | 1 550 Kč / hodina |
Příplatek za poskytování služby v prostorách Objednatele | 200 Kč / hodina |
Cestovné včetně ušlého času | 12 Kč/ km |
Denní samostatný pool | 300 Kč/den |
Poskytnutí zálohy Dat z databázového prostoru IS DATIQ (záloha požadována dříve než po uplynutí 6 měsíců od pokynuté poslední zálohy) | 1 500 Kč |