We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts off the system and expound.
We must explain to you how all seds this mistakens idea off denouncing pleasures and praising pain was born and I will give you a completed accounts off the system and expound.
IS DATIQ v režimu Software as a service (SaaS) (dále jen „Obchodní podmínky“ nebo také jen „OP“) vyvinuté společností AVE Soft s.r.o. IČ: 25378392, se sídlem Dostálova 882/63, 713 00 Ostrava – Heřmanice zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíle C, vložce 16674 (dále jako „Poskytovatel“).
Před započetím samotného používání informačního systému DATIQ si, prosím, přečtěte jeho Obchodní podmínky.
Registrací v informačním systému DATIQ je uzavřena smlouva o poskytování služeb a poskytnutí licence a GDRP zpracovatelská smlouva v souladu s těmito podmínkami a zásadami osobních údajů. V případě nesouhlasu s obchodními podmínkami registraci neprovádějte.
Termín | Význam |
---|---|
IS DATIQ / Software / Služba | Multiplatformní informační systém zejména pro společnosti zpracovávající datové zprávy k řešení komplexní agendy, zautomatizování procesů dat a statistik. |
Verze IS DATIQ / Verze | IS DATIQ má dvě verze licence (tarify), jež se liší počtem uživatelů, datových schránek, velikostí databázového prostoru pro ukládání dat a ostatních funkcionalit. |
Dostupnost | Dostupnost se vyjadřuje v procentech a lze ji považovat za pravděpodobnost, že informační systém poskytuje požadované funkce za určených podmínek a v daném časovém okamžiku. Dostupnost je dána jak spolehlivostí systému samotného, tak i s časem kdy dojde k obnovení poskytování služby po poruše. |
Odezva / reakční doba | Doba od nahlášení poruchy do zahájení jednání Poskytovatele směřujícího k odstranění poruchy. Počátek reakční doby je stanoven přijetím hlášení poruchy. V rámci odezvy se uvádí zkratka NBD – jedná se o zkratku výrazu „next business day“, v překladu „následující pracovní den“. |
Kategorizace závad | Zařazení poruchy do třídy A, B, C, D, E. |
Porucha / závada / incident | Chybné provedení nebo ztráta funkce Software. Chybné provedení funkce je takové, které není v souladu s popisem uvedeným v technické nebo uživatelské dokumentaci. Není-li popis funkce dokumentován, je správná funkce taková, která je očekávána Objednatelem. Poruchou není neznalost Objednatele týkající se funkčnosti Software popsané v technické dokumentaci dostupné na webu dokumentace.datiq.cz. |
Oprava závady / Vyřešení poruchy |
Odstranění závady nebo vytvoření alternativního řešení, kterým bude závada překlenuta a nedojde k funkčnímu omezení Software. Za odstranění závady se považuje rovněž samotná lokalizace a oznámení příčiny závady Koncovému uživateli, pouze však byla-li příčina závady:
|
Help Desk | Služba sloužící pro evidenci a řešení chybových hlášení, dotazů, připomínek a požadavků vzniklých v rámci poskytování Služby (služba technické podpory, servisu a údržby), přístupná prostřednictvím emailové adresy podpora@datiq.cz. Poskytovatel si vyhrazuje právo nereagovat na požadavky, chyby a připomínky neevidované v Help Desku. |
Kritická naléhavost A | Incident označený kritickou naléhavostí má mimořádný dopad na práci Uživatelů. Znamená to, že více než 50% Uživatelů konkrétního Objednatele nemůže pracovat, např. nelze se připojit k databázovému serveru nebo ukládat dokumenty. |
Velmi vysoká naléhavost B | Incident označený velmi vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje alespoň 30% Uživatelů Objednatele ve značném rozsahu jejich práce. |
Vysoká naléhavost C | Incident označený vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje jednotlivé Uživatele nebo jde o významnou specializovanou část systému, která ale neovlivňuje ostatní funkčnost. |
Běžná naléhavost D | Incident označený běžnou naléhavostí má standardní dopad na práci Uživatelů. |
Malá naléhavost E | Incident označený malou naléhavostí má jen malý dopad na práci Uživatelů. |
Spolehlivost | Počet výpadků nebo poruch příslušné služby za měřenou periodu. |
Zátěž | Úroveň požadavků/aktivit, při jejímž překročení nemusí být zajištěna požadovaná úroveň Služby. |
Update a upgrade | Nová verze IS DATIQ, která je zpravidla tvořena na základě vlastních analytických prací, požadavků Objednatelů, změn v legislativě, příp. speciálních požadavků konkrétního Objednatele. |
Vývojový cyklus | Období, ve kterém dochází k analýze požadavků, vývoji, testování, korekcím a které je završeno vydáním nové verze IS. |
Koncový uživatel/Uživatel | Pracovník Objednatele, který užívá Software a je odběratelem Služeb. |
Registrační účet | Registračním účtem se rozumí účet Objednatele vytvořený po vyplnění registračního formuláře při uzavření Smlouvy. Registračním účtem Objednatel může měnit zejména nastavení Služeb a Verze IS DATIQ. |
Uživatelský účet | Uživatelským účtem se rozumí způsob umožnění přístupu konkrétnímu Uživateli Objednatele do IS DATIQ, a to na základě samostatných přihlašovacích údajů přiřazených k tomuto účtu. |
1. Služby dle Smlouvy:
1.1. Rozsah IS DATIQ se liší dle volby Verze IS DATIQ. Uzavřením Smlouvy se Poskytovatel zavazuje zpřístupnit Objednateli zvolenou verzi IS DATIQ a poskytovat softwarové služby uvedené v čl. 3 odst. 1.6 OP (dále jen „Služby“). Objednatel se zavazuje hradit za zpřístupnění zvolené verze IS DATIQ a poskytnuté Služby cenu ve výši dle Ceníku služeb, který je součástí těchto OP.
1.2. Zvolenou Verzi IS DATIQ je možné měnit na vyšší i nižší Verzi IS DATIQ. Požadavek Objednatele na změnu volby Verze IS DATIQ provede Objednatel v registračním účtu. Nově zvolená verze IS DATIQ bude aktivní pro Objednatele následující pracovní den, od tohoto okamžiku se Objednatel zavazuje hradit cenu této vyšší verze IS DATIQ uvedenou v Ceníku služeb.
1.3. Zvolená Verze IS DATIQ se mění na vyšší Verzi IS DATIQ při splnění standardu této vyšší Verze IS DATIQ (například potřebou využití nadstavbových funkcí, překročení objemu dat datových zpráv během měsíce, aj.), o této skutečnosti bude Objednateli zasláno upozornění o změně Verze IS DATIQ. Objednatel se zavazuje hradit cenu této vyšší Verze IS DATIQ uvedenou v Ceníku služeb, počínaje následujícím pracovním dnem po této změně.
1.4. Zpřístupnění zvolené Verze IS DATIQ:
1.4.1 Poskytovatel je povinen zpřístupnit (dodat) IS DATIQ formou jeho zpřístupnění přes webové rozhraní a poskytnout za tímto účelem veškeré přístupové údaje. Údaje se zavazuje Poskytovatel poskytnout e-mailem.
1.4.2. Zpřístupnění IS DATIQ bude pro každého Koncového uživatele Objednatele provedeno samostatnými přihlašovacími údaji. Každý Koncový uživatel IS DATIQ bude mít zřízen vlastní uživatelský účet. Uživatelský účet je oprávněn užívat pouze ten Uživatel, jemuž byl zřízen.
1.4.3. Poskytovatel se zavazuje provádět zprovoznění IS DATIQ s přihlédnutím k provozním potřebám Objednatele tak, aby byla jeho činnost omezena pouze v nezbytné míře; Objednatel bere na vědomí, že po tuto dobu může docházet k určitým omezením, které však nebudou zásadně bránit jeho běžné činnosti.
1.4.4. Software bude zpřístupněn po celou dobu trvání Smlouvy. Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Software v případě prodlení více než 30 dní Objednatele s úhradou finančních závazků vůči Poskytovateli nebo v případě hrubého porušení závazků Objednatele.
1.4.5. Objednatel je povinen uchovávat v tajnosti přístupové údaje k Softwaru (resp. všechny přístupové údaje koncových uživatelů Objednatele) a chránit je před zneužitím ze strany třetích osob.
1.4.6. Objednatel není oprávněn Software šířit, kopírovat nebo jiným způsobem umožnit jeho užívání osobami odlišnými od Koncových uživatelů Objednatele, nebude-li smluvními stranami předem písemně sjednáno jinak. Data Objednatele budou umístěna v databázích IS DATIQ.
1.4.7. Objednatel bere na vědomí, že cena licence k zpřístupněnému IS DATIQ dle Ceníku služeb odpovídá počtu Koncových uživatelů, využívajících IS DATIQ v příslušném kalendářním měsíci.
1.5. Poskytování Služby:
1.5.1. Úvodní školení Koncových uživatelů – Poskytovatel na žádost Objednatele za účelem ovládání IS DATIQ v dohodnutém termínu zaškolí Koncové uživatele. Školení vyžaduje dostatečnou odbornou způsobilost Koncových uživatelů.
1.5.2. Hostingové služby – IS DATIQ je provozován formou služby přes webové rozhraní, na serveru umístěném na datovém centru Microsoft Azure, lokalita West Europe, Amsterdam.
1.5.3. Technická podpora, servis a údržba – v rozsahu dle čl. 4 OP.
1.5.4. Dostupnost IS DATIQ – je vyjádřena pomocí SLA (Service Level Agreement). IS DATIQ je služba poskytována nepřetržitě (24 hodin denně). Poskytovatel se zavazuje, že minimální dostupnost IS DATIQ je 98 %, tj. bude funkční nejméně po 98 % provozní doby. Podmínky dostupnosti jsou stanoveny těmito OP.
1.5.5. Aktualizace IS DATIQ – úprava provedená Poskytovatelem na základě požadavků Koncových uživatelů či Objednatelů, odsouhlasených Poskytovatelem, přičemž z povahy těchto úprav Software vyplývá, že mohou být využívány všemi uživateli Software; nebo provádění změn Software vyplývajících z úprav právních předpisů.
1.5.6. Rozvoj a Upgrade IS DATIQ – úprava provedená Poskytovatelem na základě vlastního metodického rozvoje; rozšiřování funkcionality IS DATIQ na základě plánu legislativních změn a s přihlédnutím k požadavkům jednotlivých uživatelů (nejedná se o dodávku dalších modulů nebo zapracování speciálních požadavků Objednatele, o zahrnutí požadavků Objednatele do plánu prací na Upgrade IS DATIQ rozhoduje Poskytovatel s ohledem na strategii rozvoje IS DATIQ).
2. Další doprovodné placené služby:
2.1. Nad rámec plnění dle Smlouvy mohou být Poskytovatelem dle požadavku Objednatele poskytovány další doprovodné placené služby (dále také jen „DPS“).
2.2. Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednatele:
2.2.1. Poskytovatel na základě obsahu objednávky Objednatele sestaví výkaz práce obsahující počet jednotek pro určení celkové ceny dle Ceníku služeb (dle jednotkových sazeb) a zašle jej ke schválení Objednateli stejným způsobem, jako byla učiněna objednávka Objednatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo u hodinové sazby účtovat každou započatou čtvrthodinu (15 minut). Má se za to, že Objednatel výkaz práce schválil, nevyjádří-li se do 3 dnů ode dne odeslaní výkazu práce Objednateli. Poskytovatel je oprávněn požadovat před poskytnutím DPS zálohu až do výše 50 % ceny.
2.2.2. Vývoj a výzkum. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele na vytvoření nových funkcionalit a modulů IS DATIQ nebo rozšíření stávajících funkcionalit a modulů na míru Objednatele provede výzkum a vývoj a poskytne na to navazující konzultační služby. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.2.3. Migrace dat. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele provede migraci dat z informačního systému Objednatele do IS DATIQ. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.2.4. Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace. V případě, že Objednatelem požadovaný výzkum a vývoj či migrace dat je značného rozsahu, vyžaduje poskytnutí této služby také vyhotovení studie proveditelnosti či analýzy včetně harmonogramu postupné implementace. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
2.2.5. Implementace. Implementací se rozumí úpravy nastavení informačního systému DATIQ a jeho konfigurace dle pokynů Objednatele. Jde o zásahy, které nevyžadují programové úpravy informačního systému.
2.2.6. Tvorba individuálního manuálu či dodatečných dokumentů. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele vytvoří Objednateli individuální manuál a dále požadované dokumenty vztahující se k užití a maximálnímu využití potenciálu IS DATIQ. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.
3.1. Kategorizaci závad provádí Poskytovatel dle obsahu požadavku Objednatele. Od kategorizace závad se odvíjí odezva Poskytovatele a termíny pro vyřešení poruchy.
3.2. Odezva:
A. Kritická naléhavost | 4 hodiny |
B. Velmi vysoká naléhavost | 1 NBD |
C. Vysoká naléhavost | 3 NBD |
D. Běžná naléhavost | 3 NBD |
E. Malá naléhavost | 5 NBD |
3.3. Vyřešení poruchy (fix time):
A. Kritická naléhavost | 4 hodiny |
B. Velmi vysoká naléhavost | 1 NBD |
C. Vysoká naléhavost | 3 NBD |
D. Běžná naléhavost | 5 NBD |
E. Malá naléhavost | 10 NBD |
Omezení: řešení požadavku max. 8 hodin denně.
NBD = „next business day“, tj. např. požadavek předaný ve 12:00 v pátek musí být vyřešen do 12:00 v pondělí.
5.1. Objednatel nesmí provádět na IS DATIQ úpravu, zpětnou analýzu, rekompilaci, penetrační testování.
5.2. Objednatel dále nesmí přetěžovat IS DATIQ požadavky, provádět dekompilace a reverse engineering.
5.3. Objednal není oprávněn provádět zásahy do zdrojového kódu, přistupovat ke zdrojovému kódu a zpřístupnit zdrojový kód aplikace třetí osobě.
6.1.Poskytovatel je oprávněn přiměřeně kontrolovat dodržování udělené licence ze strany Objednatele, v případě, že Objednatel poruší závazek plynoucí mu z omezení licence, je Poskytovatel oprávněn odebrat licenci a odstoupit od Smlouvy.
4.1. smluvní partneři Objednatele (klienti, potenciální klienti, dodavatelé) jsou-li fyzickými osobami, nebo konkrétní zastupující a kontaktní fyzické osoby, jsou-li osobami právnickými;
4.2. zúčastněné osoby (další účastníci případně druhé smluvní strany transakce mimo klienta) jsou-li fyzickými osobami, nebo konkrétní zastupující a kontaktní fyzické osoby, jsou-li osobami právnickými;
4.3. zaměstnanci Objednatele a osoby spolupracující s Objednatelem na základě jiného právního titulu.
5.1. identifikační údaje (zejm. jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, IČ, DIČ)
5.2. adresní údaje (zejm. adresa bydliště, kontaktní (doručovací) adresa a adresa sídla, e-mailová adresa, telefonní číslo)
5.3. popisné údaje (zejm. bankovní spojení, kopie dokumentů, historie objednávek apod.)
5.4. zvláštní – citlivé údaje (zejm. údaje, které vypovídají o členství v odborech, o zdravotním stavu či o sexuálním a rodinném životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby)
12.1.Poskytovatel provede šifrování obsahu databáze,
12.2. neposkytne žádné třetí osobě přístup k osobním údajům a k prostředkům, umožňujícím přístup k nim (zejména k osobním počítačům, datovým nosičům, serverům, databázím a software používaným k plnění Smlouvy a ke klíčům a k heslům umožňujícím přístup k nim);
12.3. nepoužije žádné on-line služby třetích osob k uložení nebo jinému zpracování osobních údajů bez předchozího souhlasu Objednatele;
12.4. zajistí veškeré úložiště, zařízení, sítě nebo služby používané ke zpracování osobních údajů dvoufaktorovou autentizací;
12.5. zajistí umístění serverů použitých k činnostem zpracování osobních údajů v datovém centru s ochranou proti vstupu nepovolaných osob a s dostatečnou ochranou proti výpadku elektrického proudu a konektivity;
12.6. na veškerých zařízeních používaných ke zpracování osobních údajů dle Obchodních podmínek zavede elektronické prostředky ochrany ve formě minimálně antivir a anti-malware software, které bude udržovat aktualizované a plně funkční;
12.7. zajistí, aby přístup k databázím obsahujícím osobní údaje zpracovávané dle Smlouvy měli pouze zaměstnanci Poskytovatele, kteří jsou poučeni o dodržování bezpečnostních opatření a kteří jsou vázáni povinností mlčenlivosti v rozsahu umožňujícím plnit závazky dle Smlouvy, přičemž povinnost mlčenlivosti těchto zaměstnanců nesmí být vázána na trvání Smlouvy nebo jakkoli časově omezena.
3.1. případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost Software v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. chyb v dostupnosti internetové konektivity apod.);
3.2. případný únik informací a dat z prostředí IS DATIQ v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. v důsledku vyzrazení přístupových údajů Objednatelem apod.);
3.3. případnou ztrátu nebo poškození dat v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (neoprávněné získání dat třetí osobou v důsledku nedostatečného zabezpečení ochrany v informačním systému Objednatele).
1.1. písemnou dohodou Smluvních stran;
1.2. odstoupením od Smlouvy, a to v případech podstatného porušení;
1.3. výpovědí kterékoliv Smluvní strany s výpovědní lhůtou 3 měsíce, která začne plynout dnem doručení písemné výpovědi.
3.1.pro prodlení Objednatele s úhradou jakékoliv závazku vůči Poskytovateli nebo jeho části delším než 30 dnů;
3.2.pro překročení rozsahu udělené Licence Objednatelem;
3.3. pro neposkytnutí nutné součinnosti ze strany Objednatele, pokud toto znemožňuje splnění povinností Poskytovatele dle Smlouvy nebo těchto OP ani po předchozím upozornění ze strany Poskytovatele, v němž Poskytovatel poskytl Objednateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.
4.1. není-li dodržena stanovená dostupnost IS DATIQ ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu;
4.2. porušuje-li Poskytovatel závažným způsobem své povinnosti při poskytování technické podpory, zejména je-li v prodlení s odezvou a řešením závady podstatným způsobem, a náprava není učiněna ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.
IS DATIQ v režimu Software as a Service (SaaS)
(dále jen „Ceník služeb“)
společnosti AVE Soft s.r.o.
IČ: 25378392, se sídlem Dostálova 882/63, 713 00 Ostrava – Heřmanice
zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíle C, vložce 16674
(dále jako „poskytovatel“)
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
VERZE LICENCÍ IS DATIQ DLE SMLOUVY:
Verze IS DATIQ:
EASY
od 250 KČ za měsíc | PLUS
od 650 KČ za měsíc |
*dle požadavku Objednatele může být tento limit upraven na základě individuálního ceníku
Podrobné rozdělení mezi verze lze najít na stránce: https://datiq.cz/srovnani-licenci/
Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednatele
Název služby | Cena bez DPH |
Výzkum, vývoj, školení, konzultace, implementace | 1 350 Kč / hodina |
Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace | 1 350 Kč / hodina |
Automatizace – konzultace, implementace | 1 550 Kč / hodina |
Migrace dat | 1 550 Kč / hodina |
Příplatek za poskytování služby v prostorách Objednatele | 200 Kč / hodina |
Cestovné včetně ušlého času | 12 Kč/ km |
Poskytnutí zálohy Dat z databázového prostoru IS DATIQ (záloha požadována dříve než po uplynutí 6 měsíců od pokynuté poslední zálohy) | 1 500 Kč |